Because you have only one chance to change your life to eternal, you can have love, friends and fame, don't miss your chance.



środa, 5 czerwca 2013

EGfBTR 12 - Around the City 2: L.A. trip

Siemacie! Przybywam z kolejna częścią "Around the City", już 2 ;) Mam szlaban  :P więc bedzie mi troche ciężej dodawać nowe odcinki, ale postaram się szybko zamieścić część 3 :) Dzisiaj będzie bardzo krótko, ale będzie dużo zdjęć :D A więc zapraszam:

Siedzieliśmy sobie w trójkę w kawiarni. Polubiłam Jess. Była bardzo miła i zabawna. Nie była jakąś próżną laleczką. Tak, naprawdę przypadła mi do gustu. Dziewczyna uczy się polskiego i marzy żeby pojechać do jakiegoś słowiańskiego kraju. Było bardzo fajnie. Niestety po godzinie Jessica musiała iść. Ja podobnie.
-Riv nie możesz zwiedzić całego L.A. w jeden dzień na piechotę- zaczął Kendall, kiedy dziewczyny juz nie było.
-Ale Jamesa nie ma.
-Ja co prawda muszę jechać do studia, ale poczekaj tu, mam pewiwn pomysł.

Kendall zostawił mnie samą. Siedziałam sobie sama przy stoliku myśląc w zasadzie nad niczym. Ale byłam głęboko zamyślona.
-Wiec to ty jesteś dość szalona, żeby chcieć łazić po całym Los Angeles- odezwał się Logan, który znikad pojawił się nade mną i wyrwał mnie z rozmyśleń.
-Co ty tu robisz?
-Kendall do mnie zadzwonił. Ponoć chcesz zobaczyć L.A.
O nie,nie może być! Kendall nie mógł zadzwonić po Logana! Poczułam jak moje serce zalewa złość.
-Nie, właściwie to muszę już iść
Wstałam i odeszłam. Jednak Henderson nie dał za wygraną. Złapał mnie za rękę i przyciągnął do siebie przy okazji obracając.
-Pokażę ci Los Angeles- szepnął patrząc mi w oczy. Przez głowę przebiegła mi myśl co by było gdyby James nas teraz zobaczył.
Szybko się wyrwałam.
-Dobra.

Jeździliśmy po całym Los Angeles jego czarnym jaguarem (pamiętacie go ;> )

Najpierw wybraliśmy się do Sunset Boulevard. Co prawda już tam byłam, ale nie zdążyłam nic zobaczyć.
Było wspaniale! Te wszystkie sklepy! i przede wszystkim- Bel Air!!!
Prosto z promenady poszliśmy na plażę. Była taka piękna! Czułam ciepły, złoty piasek pod stopami. W krystalicznie czystej wodzie odbijał się blask słońca. nIgdy nie widziałam czegoś równie pięknego!
Następnie pojechaliśmy na Rodeo Drive.
Zobaczyłam też Aleję Gwiazd! Mam zdjecia z gwiazdami moich idoli! Michaelem Jacksonem na przykład.
Pod koniec wycieczki weszliśmy na zwgórze, żeby z bliska zobaczyć napis HOLLYWOOD. Te litery byly takie ogromne!
Mam tyle zdjeć, że nie wiem!
NAJLEPSZY DZIEŃ W ŻYCIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






I co myślicie? Fajne foty? A wy wybralibyście się zwiedzać L.A. z Loganem? ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz