Because you have only one chance to change your life to eternal, you can have love, friends and fame, don't miss your chance.



niedziela, 17 listopada 2013

EGfBTR 29 - the "brothers" who loved "evil" 2 : Gośka

Nie krzyczeli za błędy, ale pisze w środku nocy i ledwo widzę XD
Napisałam piosenkę, będzie tu o niej, ale nie będzie słów,tu jeszcze nie teraz... ;>
Tak jak mówiłam tą historia jest po cześć prawdziwa, była mojego przyjaciela przespała się z innym, ale już do ciebie nie wrócili XD i dobrze... głupia pinda... XD

Nie byłam w stanie uwierzyć kiedy Daniel - mój przyjaciel- powiedział, że jego dziewczyna przespała się z innym tylko dlatego, że była pijana, ale jeszcze bardziej zdziwiło mnie to, że dał jej drugą szansę i znów są razem. Musiałam zobaczyć to na własne oczy.
Wstałam i ubrałam się
I poszłam prosto do ich szkoły. Była 15.00, akurat kończyli zajęcia. Został tydzień do wakacji więc postanowiłam zacząć je już teraz. Za kilka dni bal gimnazjalny, James przyleci. Zaczną się moje problemy. A tak długo czekałam na ten dzień...

Weszłam na wielkie boisku tuż przed szkołą, właśnie Daniel wychodził z niej z tą całą Gośką...
Kiedy tylko mnie zobaczył podbiegł uradowany.
-Tak się cieszę, że cię widzę! Nie długo wyjeżdzasz i bałem się, że już cię nie zobaczę! A to jest właśnie Gośka
-Ta super...
-Bądź miła, czekajcie zapomniałem czegoś, zaraz przyjdę
Poszedł sobie zostawiając mnie z tą piranią...
-Jesteś Riviera z Eternity Girls?
-Taa
-Jestem fanką, uwielbiam piosenkę "Broken Mirror"
-Sama ją napisałam
-Jest świetna 
Na szczęście Daniel przyszedł po 5 minutach, chociaż muszę przyznać, że ona chyba nie jest... taka zła...
-Wiesz, Riviero, chciałabyś może dzisiaj u mnie nocować?
-Dobra...
Robiłam to tylko i wyłącznie ze względu na Daniela, za parę dni mnie tu już nie będzie,długo więc mogę to zrobić...

Około 20 weszłam do jej domu,drugą ku mojemu zdziwieniu, ona wcale nie była w piżamie, tylko w wystrzałowej kiecce 
-Zbieraj się idziemy na imprezę z prawdziwego zdarzenia!
Nie wiem dlaczego, ale zgodziłam się. Zmieniłam sukienkę
I poszłyśmy.

Muzyka głośno grała, wszędzie było pełno obcych mi nastolatków. To było jakieś szaleństwo. Było też dużo alkoholu.
Nagle Gośka weszła na scenę i powiedziała do mikrofonu:
-Hej ludzie, a teraz Riviera Candy zaśpiewa dla was "Broken Mirror"!
Wszyscy zaczęli wiwatować, więc weszłam na scenę, wzięłam mikrofon i zaczęłam śpiewać
Było super. Kiedy skończyłam weszła że sceny. Nie miała znaleźć Gośki. Po chwili jednak to się zmieniło.
Dziewczyna Daniela stała pod ścianą w korytarzu i całowała się z jakimś obcym facetem. Natychmiast zrobiłam zdjęcie. I wtedy skapnęła się, że to ja.
-Słuchaj riv, to nie to co myślisz! A zresztą,teraz wiesz, że jak powiesz Danielowi, to cię znienawidzi? Zranisz go bardzo!
-Nie zamierzam zostać tu ani chwili dłużej!
Wyszłam z budynku i natychmiast zadzwoniłam po Logana. Obudziłam go. Ale na szczęście nie był zły. Przyjechał po 10 minutach.
Dziękowałam mu chyba z milion razy, a on wciąż powtarzał, że przecież by mnie tak nie zostawił...

Następnego dnia wiedziałam doskonale co powinnam zrobić, Daniel musiał wiedzieć. Umówiłam się z nim na spotkanie.
Kiedy tylko go zobaczyłam miałam ochotę uciekać
-Riv co jest?powinnam
-Ja muszę ci coś powiedzieć! Wcale nie nocowałam u Gośki, zabrała mnie na imprezę,szczęście a tam... zresztą sam zobacz- wyjąkałam rzucając mu telefon. Smutek malował się na jego twarzy. Podeszłym i go przytuliłam.
-Dzięki, że mi to pokazałaś...

Później jak się okazało, zerwał z nią i nie dał żadnej "jeszcze jednak szansy". Przynajmniej jeden przyjaciel przejrzał na oczy. Cieszyło mnie to. A już w ogóle miałam wrażenie, że wygrałam na loterii, kiedy James zadzwonił...
-Słuchaj kochanie, coś ,i wyskoczyło i nie będę mógł wpaść na twój bal, tak cię przepraszam 
-Ależ nie trzeba,będę nic się nie stało
-Możesz iść z Loganem! Z tego co wiem przyjaźnicię się więc to chyba nic złego?się
-Ależ skąd, zapytam go
Cieszyła się, że nie przyjedzie, bo nie bardzo wiedziałam co mu powiedzieć, nie byłam na to gotowa. A odpowiedź Logana znałam doskonale, nie musiałam nawet pytać, tylko... wypadało by uprzedzić... XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz